keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Tämän olisin halunnut nähdä


Kuva: HBO Nordic
Niin paljon kiinnostavia tarinoita mahtuu maailmaan! Syksyllä, tarkemmin lokakuussa, HBO Nordicilla on alkanut uusi sarja Divorce. Sarja kertoo - yllätys yllätys - avioerosta!:)
Mä olisin niin halunnut nähdä tämän! Mutta koska ilmeisesti olen niin teini (hihii) ja mulla ei ole luottokorttia niin eihän se onnistunut. Edes kokeilukuukausi. Mikä pettymys. Olin jo ehtinyt hehkutella ajatuksella The Affairista ja tästä. Olisi pitänyt ajatella tarkemmin. Nyt joudun sitten tyytymään pelkkään traileriin, joka muuten löytyy täältä.
Kertokaa joku mulle edes, onko sarja niin hyvä kuin miltä se vaikuttaa?! Tähtinä kuvan Sarah Jessica Parker, Tracy Letts ja Thomas Haden. 


Divorce, HBO Nordicilla 10.10. alkaen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti